Klachtenregeling

KLACHTENREGELING


In de wachtkamer (boven) ligt van het KNGF een voorlichtingsfolder, waarin u wordt uitgelegd hoe te handelen als u een klacht heeft over uw fysiotherapeut.

Wij doen er alles aan om u op een zo goed mogelijke manier en met respect te behandelen. Maar mocht u toch een klacht hebben over de behandeling of bent u ontevreden over de manier waarop uw fysiotherapeut of zijn medewerker met u omgaat dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor uzelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie. Wij nemen deel aan deklachtenregeling van het KNGF.

Om te beginnen is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan. Vindt u het moeilijk om uw probleem in een gesprek aan de orde te stellen, dan kunt u iemand meenemen, bijvoorbeeld een familielid of iemand die u vertrouwt.

Voor advies of bijstand over de aanpak van het gesprek kunt u terecht bij een patiëntenorganisatie als Zorgbelang T 0900-2437070 (€ 0,10 cent per min) http://www.zorgbelang-nederland.nl